Thursday, June 17, 2010

Ελλάδα, μια ζωή, τα παιδιά σου τα προορίζεις για υπήκους δουλικούς!

Αντώνης χχχχχχχχχχ, του XXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXX Άλιμος



Αίτηση προς την διεύθυνση του ..ου Δημοτικού σχολείου Αλίμου
Άλιμος, 16/6/2010

Είμαι ο πατέρας του Ιάσωνα χχχχχχχχχ, αριστούχου μαθητή της 3ης δημοτικού του ..oυ Δημοτικού Σχολείου του Αλίμου, και ζητώ την παραδειγματική τιμωρία της κυρίας XXXXXXXXXX, δασκάλας του γιού μου, λόγω της συμπεριφοράς της κατά του παιδιού μου. Μέχρι να απομακρυνθεί η εν λόγω δασκάλα από τα εκπαιδευτικά της καθήκοντα λόγω ακαταλληλότητας, ζητώ τουλάχιστον ο γιός μου να αλλάξει τμήμα και δασκάλα.

Προ μηνός, πληροφορήθηκα πως στην αίθουσα την οποία γινόταν καθημερινά το μάθημα του τμήματος του γιού μου, όλοι οι συμμαθητές του γιού μου ήταν μαζί, και ο ψωριάρης ο γιός μου χώρια, σε απόσταση μεγαλύτερη των πέντε μέτρων πίσω από τον τελευταίο συμμαθητή του, δίπλα σε μια ντουλάπα. Η αιτιολογία ήταν πως… το παιδί κουνιέται συνέχεια στην καρέκλα του, και κινδυνεύει να πέσει, ενώ εάν έχει τοίχο πίσω του, προστατεύεται!!!

Κάναμε παράπονα στον υποδιευθυντή του σχολείου, κύριο χχχχχχχχχχχχχχ, και από την επόμενη μέρα, η κυρία χχχχχ επανέφερε τον γιό μου στην ομάδα με τους συμμαθητές του.

Κατόπιν σύστασης του κυρίου χχχχχχ, μιλήσαμε με την κυρία χχχχχχχ, και της ζητήσαμε να μας καθοδηγήσει με την ιδιότητα της εκπαιδευτικού, και λόγω της εμπειρίας και των γνώσεων της, να μας πει τι να κάνουμε ώστε το παιδί να μην είναι άτακτο και αδιάφορο για το σχολείο και το μάθημα, δεδομένου ότι από τα μέσα της χρονιάς έχει αλλάξει η συμπεριφορά του προς το χειρότερο, ενώ από το πρώτο τρίμηνο πληρώνουμε καθημερινό ιδιαίτερο μάθημα σε δασκάλα σε Κέντρο Μελέτης, χάριν στο οποίο ο Ιάσωνας μαθαίνει την ύλη του σχολείου, αφού με την δασκάλα του έχει κοπεί κάθε επικοινωνία, δεν σημειώνει τις ασκήσεις, δεν ασχολείται με το μάθημα…

Κάποιες συστάσεις που μας έκανε η κυρία χχχχχχχ, ήταν για παράδειγμα να του στερήσουμε για 1-2 μέρες το φαγητό, ώστε λόγω πείνας, να συμμορφωθεί και να είναι πιο υπάκουος.
Φυσικά δεν ακολουθήσαμε τις συμβουλές της «εκπαιδευτικού».

Το παιδί, τις τελευταίες ημέρες, μας είπε πως καθημερινά, μπαίνει τιμωρία να στέκεται όρθιος στην τάξη, κοιτώντας τον τοίχο. Την μια γιατί μιλούσε στην ώρα του μαθήματος, την άλλη γιατί μασούσε τσίχλα, την επόμενη γιατί πετούσε σαΐτες!!! Εγώ αυτό που γνωρίζω, είναι πως ακόμα και στον στρατό, το καψόνι έχει καταργηθεί, δεν είμαι εγώ εκπαιδευτικός για να προτείνω παιδαγωγικές μεθόδους, αλλά θεωρώ απαράδεκτο το 2010 στην Ελλάδα, να υπάρχουν εκπαιδευτικοί εν ενεργεία, που η μέθοδος τους είναι όμοια με της κυρίας χχχχχχχ. Αναρωτιέμαι, πόσο νόμιμες είναι αυτές οι μέθοδοι, που κατά δική της ομολογία, δεν τι εφαρμόζει μόνο στο δικό μου παιδί!!!

Μια από τις ημέρες που ήταν όρθιος στον τοίχο τιμωρία, επειδή όρθιος δεν μπορούσε να γράψει την ορθογραφία του, έκατσε στο πάτωμα και την έγραψε σε ένα άσπρο φύλο χαρτί, και η δασκάλα του αρνήθηκε να την διορθώσει και να την βαθμολογήσει, χαρακτηρίζοντας το γραπτό (παρουσία όλων των συμμαθητών του) ως χαρτί τουαλέτας, και όλοι οι συμμαθητές του τον κορόιδευαν γι αυτό.

Εγώ δεν αμφιβάλλω πως το παιδί μου προφανώς έχει δώσει θέματα με την συμπεριφορά του, αλλά δεν γνωρίζω ποιος έχει δώσει το δικαίωμα στην δασκάλα του να βγάζει όλο αυτό το μένος εναντίον του, ούτε αντιλαμβάνομαι την παιδαγωγική αξία αυτής της συμπεριφοράς, δεδομένου ότι ενώ το παιδί ήταν ήσυχο και είχε καλή σχέση με την δασκάλα στις προηγούμενες τάξεις και τους υπόλοιπους συμμαθητές του, ενώ τώρα έχει απομονωθεί, έχει γίνει αδιάφορο προς τις τιμωρίες και τις παρατηρήσεις, έχει μετατραπεί σε ξένο σώμα προς την υπόλοιπη τάξη του.

Δεν επιτρέπω σε κανέναν να ασκεί σωματική και ψυχολογική βία στο παιδί μου, και δυστυχώς η κυρία χχχχχ κάνει και τα δυο, και μας προτρέπει κι εμάς να ακολουθήσουμε την δικιά της «παιδαγωγική» μέθοδο.

Το πιο εντυπωσιακό είναι άλλο: Αυτό το παιδί που κατά πως φαίνεται είναι καθημερινός στόχος τιμωριών, η εν λόγω κυρία το βαθμολόγησε με άριστα Α σε όλα τα μαθήματα!!! Όπως βλέπετε η μελέτη στο φροντιστήριο έπιασε τόπο… Ήδη τηλεφώνησα στην δασκάλα του Κέντρου Μελέτης, και την συνεχάρηκα για την δουλειά της.

Βλέποντας ο γιός μου όλα τα άριστα Α, σε τι ακριβώς εκπαιδεύτηκε φέτος? Στο ότι είναι άριστος μαθητής? Πως αρίστευσε στην απομόνωση και στην ορθοστασία? Του χρόνου, γιατί να αλλάξει συμπεριφορά, εφ όσον φτιάχνοντας και πετώντας σαΐτες, μιλώντας και μασώντας τσίχλες και όντας αδιάφορος την ώρα του μαθήματος, τελικά αρίστευσε? Η βαθμολογία της κυρίας χχχχχ, έχει λιγότερη αξία από το χαρτί τουαλέτας, γιατί είναι κατώτερης ποιότητας από αυτό που χρησιμοποιούμε στην τουαλέτα μας. Αυτή είναι η μόνη απάντηση που της αξίζει, για τον τρόπο που χαρακτήρισε την ορθογραφία του γιού μου.

Επειδή αυτά τα πράγματα είναι απίστευτα, αλλά δυστυχώς αληθινά, κι επειδή δεν πρόκειται να ανεχτώ την οποιαδήποτε περαιτέρω σχέση του γιού μου με αυτήν την δασκάλα, κατ αρχάς ζητώ την αλλαγή τμήματος. Κατά δεύτερον, ζητάω να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες, ώστε να απαλλαγούνε τα παιδιά μας από εκπαιδευτικούς με τις μεθόδους της κυρίας αυτής.
Την παρούσα αίτηση, θα την κοινοποιήσω σε κάθε αρμόδιο του Υπουργείου Παιδείας, στον Πρωθυπουργό, καθώς και σε κάθε αρμόδια αρχή της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για να καταλάβουν κι εκείνοι οι άνθρωποι τι μελλοντικοί πολίτες εκπαιδεύονται στην χώρα μας, από δασκάλους που παραπέμπουν μονάχα σε άλλες εποχές.

Μαζί με τον έλεγχο, η κυρία αυτή έστειλε και μια σοκολάτα, υποθέτω σε κάθε παιδί, και ο γιός μου την πέταξε στα σκουπίδια, διότι δεν ήθελε τίποτα από τα χέρια της. Εσείς θα αφήνατε το παιδί σας να συνεχίσει του χρόνου με την ίδια δασκάλα?





χχχχχχχχχχ Αντώνης

Την πιο πάνω αίτηση, την έχω ήδη υποβάλλει στο σχολείο, και έλαβε αριθμό πρωτοκόλλου .../16-6-2010

--------------------------------------------------------

Υ.Γ.

Την Δευτέρα, 21/6 θα καταθέσω το εξής:

Προς: Την ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Καλαμακίου 97, 17455, Άλιμος

Από: Αντώνη χχχχχχ χχχχχχχχ,
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ Άλιμος
antonismangos@gmail.com
Τηλ: χχχχχχχχχχχχχ

Άλιμος, 21/6/2010

Θέμα: Προβλήματα με την κυρία χχχχχχχχχχχχχχχ, δασκάλα του ..ου δημοτικού Αλίμου.

Κύριοι,

Στις 16/6/2010 κατέθεσα στην διευθύντρια του ..ου Δημοτικού σχολείου Αλίμου την επισυναπτόμενη αίτηση, στην οποία αναφέρω αναλυτικά τους λόγους για τους οποίους θεωρώ πως ο γιός μου Ιάσων χχχχχχχχχ, μαθητής της 3ης δημοτικού που προήχθη στην 4η τάξη δημοτικού, δεν πρέπει να συνεχίσει να έχει την ίδια δασκάλα την επόμενη σχολική χρονιά, καθώς και να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες κατά της δασκάλας αυτής, εξ αιτίας των εκπαιδευτικών μεθόδων που εφαρμόζει...

Η κυρία ψψψψψψψψ, παραλαμβάνοντας την αίτηση, μας έδωσε ιδιόχειρο χαρτάκι με τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης, τον αριθμό .../16-6-2010.

Η κυρία ψψψψψψψψψψ, χωρίς καν να διαβάσει την αίτηση που καταθέσαμε εγώ με την σύζυγό μου, προσπάθησε να μας αποτρέψει να ζητάμε την αλλαγή δασκάλας στον γιό μας.

Τα επιχειρήματα της κυρίας ψψψψψψψ ήταν ότι η κυρία χχχχχχχ αγαπάει τα παιδιά, έχει πτυχία Πανεπιστημίου και πολυετή εμπειρία, πως η αλλαγή τμήματος ή σχολείου θα βλάψει ψυχολογικά το παιδί και τις σχέσεις του με τους συμμαθητές του, κλπ.

Παρόλες τις επίμονες ερωτήσεις μου, σχετικά με το πόσο νόμιμες είναι οι «εκπαιδευτικές» μέθοδοι της κυρίας χχχχχ, πόσο νόμιμη είναι η ορθοστασία κοιτώντας τον τοίχο κατά την διάρκεια του μαθήματος, πόσο ωφελούν το παιδί μου τα καψόνια καθώς και η απομόνωση του από τους συμμαθητές του, κλπ, δεν έλαβα σαφή απάντηση.

Μας είπε επίσης πως τα παιδιά είναι σκληρά μεταξύ τους, και πως εάν η δασκάλα δεν βαθμολογούσε τον γιό μου με Α σε όλα τα μαθήματα, πιθανόν να αντιμετώπιζε την κοροϊδία και την σκληρότητα των συμμαθητών του, αλλά δεν μας εξήγησε η κυρία ψψψψψψψψψ πόσο βοηθάει την επικοινωνία του γιού μου με τους συμμαθητές του η απομόνωση του στο βάθος της αίθουσας, ο χλευασμός του (παρουσία όλων των συμμαθητών του) από την δασκάλα πως το γραπτό του ήταν χαρτί τουαλέτας, τα συνεχή καψόνια, κλπ.

Δεν γνωρίζω ποιες ενέργειες θα κάνει η κυρία ψψψψψψψψ, με την ιδιότητα της σαν διευθύντρια του σχολείου. Κατά τον διάλογο που είχαμε προσπαθούσε να δικαιολογήσει την συνάδελφο της (είτε γιατί εγκρίνει τις μεθόδους της, είτε λόγω συναδελφικής αλληλεγγύης), αλλά αυτό μου δημιουργεί την ανησυχία πως πιθανόν να θεωρεί πως το θέμα είναι ελάσσονος σημασίας, ενώ δεν είναι σε καμία περίπτωση (για εμάς τουλάχιστον), αφού δεν θα επιτρέψω με κανέναν τρόπο να συνεχίσει ο γιός μου να αντιμετωπίζει για άλλον έναν χρόνο την ίδια δασκάλα και τέτοιες «εκπαιδευτικές» μεθόδους.

Δια της παρούσης επιστολής, σας κοινοποιώ την από 16-6-2010 αίτηση που κατέθεσα στην διευθύντρια του ..ου Δημοτικού σχολείου Αλίμου, και ζητώ να λάβω σύντομα μια απάντηση για τις ενέργειες που θα γίνουν ώστε να λυθεί το πρόβλημα με τον γιό μου.

Μετά τιμής
 

No comments: