Το ότι θα ασχολείτο κάποιος Τεμπέλης για να μου στείλει επιστολή, να πληρώσει γραμματόσημα κλπ, να μου ζητάει 2,9 ευρώ γιατί δεν πλήρωσα τα διόδια, θα μου έδινε περιθώριο 15 ημερών να πληρώσω την οφειλή μου, δεν το περίμενα!!!
Δεν πλήρωσα όντως, διότι δεν δέχομαι να πληρώσω για έναν δρόμο (Ρίου-Κορίνθου) ο οποίος είναι πραγματικά επικίνδυνος (όπως οι ίδιοι δηλώνουν με τις αναρίθμητες ταμπέλες που έχουν αναρτήσει), χωρίς διαχωριστικό διάζωμα, χωρίς φωτισμό, με μια λωρίδα κυκλοφορίας, ένας δρόμος σε άθλιο χάλι από κάθε άποψη. Όσοι είναι υπεύθυνοι για τον δρόμο αυτόν, θα έπρεπε να απολογούνται γι αυτό, θα έπρεπε να μας αποζημιώνουν για τον κίνδυνο στον οποίον μας υποβάλλουν, στην ταλαιπωρία κλπ.
Έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές αυτόν τον δρόμο στο παρελθόν, και δυστυχώς υπέκυψα στο να πληρώσω, αλλά φτάνει μέχρι εδώ. Δεν σκοπεύω να πληρώσω ξανά, και θα το σκεφτώ σοβαρά εάν θα απευθυνθώ στην δικαιοσύνη για να ζητήσω αποζημίωση.
Στην διαλυμένη αυτή χώρα, δεν έχουμε μονάχα υποχρεώσεις, έχουμε και δικαιώματα. Πριν να μας ζητήσουν χρήματα για τις Υπηρεσίες που μας προσφέρουν οι κύριοι της Ανωνύμου Εταιρείας ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ, οφείλουν να μας προσφέρουν όντως τις υπηρεσίες αυτές, για τις οποίες ζητάνε να πληρωθούν.
Κατόπιν τούτων, θα τους στείλω την Δευτέρα την πιο κάτω απάντηση. Κανονικά, θα έπρεπε να τους γράψω στα τρυφερά μου, αλλά... τρώγομαι!!!
Π.Φάληρο, 26/4/2010
Σχετικά: Η από 20/4/2010 επιστολή σας, με αριθμό πρωτοκόλλου ......................
Ο κάτωθι υπογεγραμμένος, ..............., κάτοικος ............., διερχόμενος με το υπ’ αριθμόν ........ ΙΧ αυτοκίνητο, όπως εξήγησα στην υπάλληλο σας η οποία με παρεμπόδισε για αρκετή ώρα να περάσω τα διόδια στις 13/3/2010 και με καθυστέρησε παρά την θέληση μου έως ότου τελικά ανοίξει την μπάρα και σταματήσει να παρακωλύει την συγκοινωνία, αρνήθηκα να καταβάλλω το αντίτιμο διέλευσης για τους παρακάτω αναφερόμενους λόγους:
1.Ο οδικός άξονας (Κορίνθου Πατρών) δεν πληροί τους στοιχειώδους όρους ασφαλείας που ήδη έχουν θεσπιστεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Οδηγία 1999/62/ΕΚ, 31999L0062 Αρθρο 7, παράγραφος 2α : Διόδια και τέλη χρήσης επιβάλλονται μόνο στους χρήστες αυτοκινητοδρόμων ή άλλων οδών με περισσότερες από μια λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όταν οι οδοί αυτές έχουν χαρακτηριστικά ανάλογα προς τα χαρακτηριστικά των αυτοκινητοδρόμων καθώς και στους χρήστες γεφυρών, σηράγγων και ορεινών διαβάσεων)
2.Το αξιούμενο και προεισπραττόμενο αντίτιμο διοδίων εκ μέρους της εταιρείας διαχείρισης δεν αντισταθμίζεται με καμία απολύτως προσφερόμενη παροχή ή υπηρεσία, αλλά αντιθέτως καθιστά ακόμη δυσχερέστερη και περισσότερο επικίνδυνη την διέλευση των οχημάτων λόγω εκτέλεσης των νέων έργων κατασκευής σε όλο το μήκος του εν λόγω οδικού δικτύου. Ήδη, τα τελευταία 25 έτη, έχουν καβαληθεί από όλους τους οδηγούς τεράστια ποσά που δεν χρησιμοποιήθηκαν για την βελτίωση ή ανακατασκευή του εν λόγω οδικού δικτύου.
3.Είναι αδιανόητη η συμμετοχή των οδηγών στην συγχρηματοδότηση ενός έργου (πριν το πέρας του έργου) χωρίς την συμμετοχή τους στα κέρδη μετά την ολοκλήρωσή του, καθώς σε αυτή την περίπτωση (μετά το πέρας του έργου) οι οδηγοί θα κληθούν πάλι να καταβάλλουν (νόμιμα και δικαιολογημένα πλέον) το αντίτιμο διοδίων στην εταιρεία εκμετάλλευσης του έργου.
4.Είναι άκρως παράλογη η αξίωση καταβολής διοδίων σε ένα εθνικό δίκτυο στο οποίο υπάρχει πινακίδα που στην ουσία σε προειδοποιεί επισήμως ότι στα επόμενα 2 ή 3 χιλιόμετρα υπάρχει σημαντική πιθανότητα να χαθεί η ζωή σου ή και η ζωή των μελών της οικογενείας σου με την επισήμανση ότι έχουν χαθεί άλλες ζωές.
5.Δεν αιτιολογείται η καταβολή διοδίων σε οδικό δίκτυο στο οποίο ο οδηγός εξαναγκάζεται παρά την θέληση του να μην τηρεί τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Παράδειγμα: Οδηγός κινούμενος στην μοναδική υπάρχουσα λωρίδα κυκλοφορίας ανά ρεύμα δεν μπορεί να τηρήσει τα όρια ταχύτητας λόγω της πίεσης που ασκείται από τους «παράνομα» ταχύτερα κινούμενους όπισθεν οδηγούς με συνέπεια να αναγκάζεται να κινείται δεξιά στην λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α.) σχεδόν σε όλο το εν λόγω οδικό δίκτυο παρανόμως, και κάτω από την ανοχή της τροχαίας.
(Αρθρο 29, 9 ΚΟΚ. Η λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α.) προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για την κίνηση οχημάτων άμεσης ανάγκης και οχημάτων συντήρησης των αρμόδιων κρατικών υπηρεσιών ή των εταιρειών που, κατά παραχώρηση από το Δημόσιο, λειτουργούν, συντηρούν και εκμεταλλεύονται αυτοκινητόδρομο ή οδό ταχείας κυκλοφορίας, για την αντιμετώπιση έκτακτων γεγονότων, περιστατικών ή άλλων αναγκών. Οποιαδήποτε άλλη χρήση των λωρίδων έκτακτης ανάγκης, εξαιρουμένων των περιπτώσεων της παραγράφου 3 του άρθρου αυτού, απαγορεύεται).
Ο Δηλών
No comments:
Post a Comment